Re: Jak zabezpieczyć kartę pamięci lub pendrive'a hasłem?

Autor: <MaikeroM_at_gmail.com>
Data: Sat 22 Mar 2008 - 02:26:29 MET

oczywiście, że się da :) poświęciłem dziś 6h ale oto wyniki tego co
udało mi się osiągnąć:

1) wkładamy pendrive u mnie akurat jest to karta SD
2) wyskakuje okienko TrueCrypt i prosi o podanie hasła
3) po zaakceptowaniu hasła explorer przenosi nas do zaszyfrowanego
dysku (wirtualny dysk wymienny)
    w przeciwnym wypadku zapętla sie i ponownie pyta o hasło
4) w rezultacie mamy dwa dyski (wirtualny i prawdziwy). gdzie
prawdziwy to 5MB program TrueCrypt i parę
    dodatkowych plików, a wirtualny reszta przestrzeni pendriva. Po
kliknięciu na oba dyski jestesmy przenoszeni do
    zaszyfrowanego folderu
4) na prawym przycisku zrobilem opcje "Odłącz" gdzie możemy łatwo
odłączyć jednym kliknięciem wirtualny dysk

i to by było na tyle :)

oprogramowanie w zasadzie działa podobnie jak U3 tyle, że moje można
zamontować na wszystkim :)

Pozdrawiam