Re: Jak zabezpieczyć kartę pamięci lub pendrive'a hasłem?

Autor: <MaikeroM_at_gmail.com>
Data: Sat 22 Mar 2008 - 02:07:29 MET

oczywiście, że się da ;) posiwięciłem dziś 6h ale udało mi się
osiągnąć taki rezultat:

1) wkładasz pendrive u mnie karda SD
2) wyświetla sie komunikat z TrueCrypt o podanie hasła
3) po podaniu prawidłowego hasła automatycznie explorer przenosi nas
do szyfrowanej treści (nowy dysk wymienny)
    w przeciwnym wypadku zapętla sie i prosi o podanie dobrego hasła
4) pod prawym przyciskiem myszy zrobiłem opcje "Odłącz" i w ten sposób
odmontowuje zaszyfrowany (dysk wymienny)

i to by było na tyle :)
System działania podobny do oprogramowania U3 na penach SanDics, ale z
tą różnicą, że można go zamontować na wszystkim :))

Pozdrawiam