Re: [OE] Plik .dbx przekroczył 2 GB - jak uratować maile?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Fri 21 Mar 2008 - 23:41:53 MET

Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid> napisał w
wiadomości news:fs0al8$8g0$2@mx1.internetia.pl...
> * Inna część funkcji systemowych i programów korzysta z liczb
> 32-bitowych ze
> znakiem - te z kolei obsługują do 2 GB. Wykorzystanie znaku czasem
> bywa
> uzasadnione, np. plik niepobrany z internetu ma wielkość -1 bajt.

Hmm... FFFFFFFF... ale, czyż to nie jest wielkie marnotrawstwo? Bo dla
mnie tak...
Ja zresztą, spotkałem się gdzieś z tym, że wskazywało wielkość tego
pliku na pełne 4 giga. Mimo, że tam nic nie było.

> * W niektórych miejscach błędnie używa się liczb 32-bitowych dla
> przedstawienia łącznej wielkości grupy plików.

A na to jeszcze nie trafiłem, fakt, nie szukałem zbytnio.

--
"Obojętnego na niedolę zwierząt, i ludzka niedola nie wzruszy"
(C) Ernest Hemingway.