Re: krzaczki

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 21 Mar 2008 - 16:44:19 MET

In news:fs0kh2$mtt$1@news.wp.pl,
*Kacper Lis* <kacperlis@wp.pl> typed:
> Od miesiąca mam ten problem: Mam Windows Xp Pro SP2 Corporate Pl i nie
> wyświetlają mi się gdzie niegdzie polskie znaki. W opcjach regionalnych i
> językowych na zakładce Opcje regionalne w sekcji Standardy i formaty nie
> ma Polskiego, jest Angielski Stany Zjednoczone. W usługach tekstowych i
> językowych, klikam dodaj i też w opcji język nie ma Polskiego. W sekcji
> układ klawiaduty jest Polski programisty. Na zakładce Zaawansowane, w
> sekcji Język dla programów bez Unicode nie ma Polskiego i jest Angielski
> Stany zjednoczone. Niżej w sekcji Tabele konwersji stron kodowych
> [...]

Po ustawieniu jak piszesz - Polski programisty i język Polski,
wykonaj jak niżej.
Co do systemu XP, to pobierz mocny akcent z
http://windows.home.pl/akcent.htm
Nastepnie w Rejestrze nalezy dokonac zmian:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\
Keyboard Layouts\00030415
"Layout Display Name"="Polski"
"Layout File"="KBDPLA.DLL"
"Layout Id"="0108"
"Layout Text"="Polski"
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\
Keyboard Layout\DosKeybCodes
"00030415"="pl"
oraz skopiowac pobrany plik akcent.dll do folderu ..\system32\.., np.
poleceniem
copy akcent.dll C:\Windows\system32\kbdpla.dll