krzaczki

Autor: Kacper Lis <kacperlis_at_wp.pl>
Data: Fri 21 Mar 2008 - 16:33:57 MET

Od miesiąca mam ten problem: Mam Windows Xp Pro SP2 Corporate Pl i nie
wyświetlają mi się gdzie niegdzie polskie znaki. W opcjach regionalnych i
językowych na zakładce Opcje regionalne w sekcji Standardy i formaty nie ma
Polskiego, jest Angielski Stany Zjednoczone. W usługach tekstowych i
językowych, klikam dodaj i też w opcji język nie ma Polskiego. W sekcji
układ klawiaduty jest Polski programisty. Na zakładce Zaawansowane, w sekcji
Język dla programów bez Unicode nie ma Polskiego i jest Angielski Stany
zjednoczone. Niżej w sekcji Tabele konwersji stron kodowych pozaznaczałem
wszystko. Nic. W Gadu gadu błędnie pisze Dostępny, a napisy w AllPlayerze
też są rozwalone. Może zastąpić Polski czymś innym? Może jakiś inny player
da radę? Przeinstalowywałem go z foramtem, ale to też nic nie dało. Już na
etapie instalacji, w tych sekcjach ie było polskiego. Tylko nie piszcie, że
jakiś Mocny Akcent bo to nic nie daje.