Re: problemy z instalacja sterownikow do karty dzwiekowej?

Autor: Piotr Pitucha <piotrpitucha_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 21 Mar 2008 - 11:24:00 MET

Użytkownik "Pawel_Iks" <pawel.labedzki@gmail.com> napisał w wiadomości
news:b6c4270c-565d-41e2-9cb1-5ed9fb7e638b@h11g2000prf.googlegroups.com...

> Kupilem komputer z plyta glowna Gigabyte 945GCMX-S2, z ktora jest
> zintegorowana karta dzwiekowa Realtek ALC883 HD Audio codec.
> Zainstalowalem system Win Xp proffesional z SP2 i probuje

Miałem podobną zabawę z Asusem, z płyty na siłę instalowały mi się
sterowniki HD Audio co skutecznie blokowało wydawanie jakichkolwiek dźwięków
z komputera, usunąłem sterownik i nagle zaczęło grać, komputer nie mój i
daleko stąd, więc nie sprawdzę o jakie wersje sterowników chodziło ale
generalnie płyta instalacyjna była skopana, ściągałem po ożywieniu komputera
sterowniki z internetu.
Piotr