Re: aktywować dvd?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Fri 21 Mar 2008 - 00:44:31 MET

Użytkownik "Kajetan" <no-mail@no-problem.pl> napisał w wiadomości
news:frurd0$2ih2$1@news2.ipartners.pl...
> "Kacper Lis" <kacperlis@wp.pl> wrote in message
>
> Jesli nie czyta nic innego niz plyty tloczone, to raczej znaczy ze sie
> czytnik konczy. Obawiam
> sie ze stwierdzenie ze "Napewno nie padł laser, a ni nic w tym stylu"
> jednak nie jest zgodne z stanem
> faktycznym.

Czasem pomoże ciutkę podciągnąć prąd lasera.
Miałem podobny kłopot ze swoją multinagrywarką.
Psuła płyty na potęgę, a i z czytaniem nienajlepiej.
Otworzyłem, na module lasera znalazłem dwa malutkie potencjonetry,
cieniutkim śrubokrętem przekręciłem je w prawo o pół grubości ostrza,
czyli powiedzieć, o grubość włosa - pomogło. Teoretycznie mógłbym dać
więcej i pewnie by poszło, ale laser by kapkę szybciej powiedział pa-pa.
Trzeba z tym ostrożnie... wiem ile może kosztować pieprzenia się, gdy
ręka przy regulacji zadrży.
Oczywiście, jeszcze optykę oczyścić, alkoholem izopropylowym, lub
ostatecznie, czystym spirytusem, lub bardzo czystą wódką (kiedyś tak
komuś w radiu oczyściłem i pomogło, ale to naprawdę ostateczność).
A już chciałem nową nagrywarkę kupować... proszę - ponad rok minął i nie
musiałem...

--
"Obojętnego na niedolę zwierząt, i ludzka niedola nie wzruszy"
(C) Ernest Hemingway.