Re: DVD widziane jako CD?

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Fri 21 Mar 2008 - 00:26:29 MET

Osoba podpisana jako Jary <jarygo@gmail.com> w artykule
<news:fc0f6e9b-752d-457a-887a-aa45e5dcba67@13g2000hsb.googlegroups.com>
pisze:

> Masz rację w całej rozciągłości. Mówisz że DRM może takie numery
> wywijać?

Przeczytaj choćby to:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Digital_Rights_Management#Analogowa_dziura
http://pl.wikipedia.org/wiki/Windows_DRM

Zobacz, ile formatów plików może być zabezpieczonych:
http://undrm.info/remove-DRM-protection/
Dostawcy takich plików korzystają z bibliotek systemowych lub dostarczają do
obsługi zabezpieczeń inne oprogramowanie, które też może zawierać różne
(często nieudokumentowane) funkcje blokad.

Pomyśl, że ludzie nagrywają własne produkcje korzystając z systemowych
bibliotek czy dostarczonego oprogramowania, a potem bezmyślnie instalują
system od nowa, tracąc bezpowrotnie jedyną kopię własnej licencji i dostęp
do własnych plików.

I wyczyść wreszcie swój napęd ;-)

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)