Re: [OE] Plik .dbx przekroczył 2 GB - jak uratować maile?

Autor: <f1j_at_k_?>
Data: Thu 20 Mar 2008 - 17:58:41 MET

Mariusz Kruk ośmielił się napisać:
> epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Latet"
>
> Przy małych plikach - znacząco większe zużycie dysku.

brak fragmentacji pliku inboxa czyli porzy kasowaniu maili oszczedzanie
miejsca (jesli nie kompaktuje sie folderow) i brak potrzeby
kompaktowania. BYc moze wieksza ilosc plikow spowoduje nieco wolniejsze
wczytywanie inboxa (szybciej sie czyta z jednego wilekiego pliku niz z
wielu malych, tak jak szybciej kopiuje sie duzy plik a nie wiele malych)