Re: Nie wykrywa mi drukarki :(

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.syneticon.net>
Data: Thu 20 Mar 2008 - 10:42:58 MET

Fantom schrieb:
> Witam
> Moze mi ktos pomoze bo juz nie mam sily. Kupilem HP LJ 1020. Podlaczam
> ja do kompa rzedu ASUS Intel 915 775 W2K i wogole mi jej nie wykrywa
> (USB). Zlozylem wiec zupelnie golego kompa z XP (zupelnie inan
> konfiguracja Intel 945 ). No i po podlaczeniu wykrywa mi "nieznane
> urzadzenie" i nie wie co z tym zrobic. Zaden sreronik mu nie pasuje. No
> to podlaczam pod 3 kompa (jeszcze inna konfiguracja Intel 965) i wykrywa
> juz urzadzenie HP 1020 ! Czli wie co to za sprzet. Ni instaluje mu juz
> [...]

A odpal jakiegos livecd Linuksa, i wpisz w nim "lsusb" czy "lsusb -v" -
zobaczy te drukarki? Bedziesz wiedzial, czy to wina systemu, czy sprzetu.

Jak przelozysz dysk z systemu, pod ktorym dziala, do tego, pod ktorym
nie dziala - widzi wtedy drukarke (zakladam, ze system sie odpali)?

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org