Re: Nie wykrywa mi drukarki :(

Autor: Artur Grdeń <artur.grden_wytnij_to__at__wytnij_to_szewczykvw.pl>
Data: Tue 25 Mar 2008 - 16:16:57 MET

Fantom pisze:
> Moze mi ktos pomoze bo juz nie mam sily. Kupilem HP LJ 1020. Podlaczam
> ja do kompa rzedu ASUS Intel 915 775 W2K i wogole mi jej nie wykrywa

jedno pytanie: czy podłączasz tę drukarkę zawsze do złącz usb, które są
bezpośrednio z tyłu na płycie głównej, czy do złącz, które są np. na
przednim panelu obudowy?

z doświadczenia wiem, że przewody łączące przedni panel ze złączami na
płycie głównej w gorszych obudowach często były nienajlepszej jakości
albo nie były przystosowane do usb2.0 (zwłaszcza w czasach, kiedy usb2.0
dopiero się rozpowszechniało). no i kolejna rzecz, jeśli taki przedni
panel USB jest tylko przedłużaczem bez żadnej dodatkowej elektroniki
poprawiającej jakość sygnału usb, to do długości kabla, którym jest
podłączona drukarka trzeba doliczyć długość kabla pomiędzy płytą główną
i panelem usb.

--
Artur Grdeń
mega @ work