XP i zawiecha po starcie desktopa

Autor: Grey Shadow <adresu.poszukaj_at_w.stopce.pl>
Data: Wed 19 Mar 2008 - 16:17:36 MET

Coś dziwnego sie dzieje:
Po załadowaniu profilu lokalnego XP zamiera, tylko w trochę dziwny
sposób: mysz działa, można wywołać "do tablicy" jakiś prog (gg, skype),
nawet mam potwierdzenie, że wystartował i zalogował się, ale pulpit ( i
tray) stoi dęba. Próba otworzenia np "moj komputer" powoduje
wyświetlenie okna z "latarką". Po ok 70 sek wszystko się ładuje.
Niestety, bootvis nie pomaga, gdyż "to coś" powoduje pauzę w zapisie
pliku trace.bin i w efekcie botvis twierdzi, że plik ma nieprawidłowa
konfigurację. Jakim softem mogę jeszcze ew prześledzić uruchamianie PO
załadowaniu profilu ?? w msconfig wszystko co zbędne - odhaczyłem..

--
to pisałem ja,
Szary Cień...