Re: OS 64-bit

Autor: Oli <Olisadebe_at_aol.com>
Data: Wed 19 Mar 2008 - 16:14:35 MET

Użytkownik Sanctum Officium napisał:

> I nie działa ten pendrive?

Wolałem nie ryzykować, miałem tam coś istotnego

> Co przetestować?

Na już mam programik, który prawdopodobnie nie będzie działał ale ta
informacja (że nie działa) jest mi potrzebna.
Następnie mam krótki test numeryczny. Mam źródła, ale nie mam
kompilatora 64-bitowego.
  Może, ktoś na tej grupie mógłby to skompilować ?
Do przesłania testów potrzebny jest kontakt na priv. Do Ciebie trudno
napisać ( do mnie też) . W poprzednim liście podałem namiar na mnie.
Przeoczyłeś?. Podam raz jeszcze Ok13bL19z5I)at(wp.pl ( usuń duże litery
a z 'at' zrób to co trzeba))

--
    Oli