Re: directx w xp

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sat 15 Mar 2008 - 16:34:38 MET

In news:frgpu6$3qi$1@news.wp.pl,
*Kacper Lis* <kacperlis@wp.pl> typed:
> Miałem xp. Niestey rozwaliłem go i musiał instalnąć od nowa. Zawsze robię
> tak.
> 1. Instalka 98se w katalogu win98
> 2. Wejście do dosu i zmiana katalogu program files pro98.
> 3. Instalacja windows xp w folderze windows i programf iles.
>
> Zawsze tak robiłem i było git. Teraz (wcześniej używałem tylko 98 i też
> tak było bo to 98) grając np. W LiveForSpeed widzę tylko koła. W hard
> truck tyccon napisy migoczą, że wogle ich nie widać. Co zrobić?
>
> P.S. Nie wiem czy to bajka, ale niektóre klucze jak mój nie ywmagają
> [...]

A dokonałeś formatu przed instalacją XP?. Może dokonałes jedynie metody
naprawczej?
Po drugie po co takie manewry z tym folderem Program Files?
Można przeciez zainstalować XP bez Win98, chyba, że chcesz miec dwa systemy,
ale wtedy zainstaluj je na oddzielnych partycjach tj. Win98 na C:\ , a XP na
nastepnej lub dowolnie.