directx w xp

Autor: Kacper Lis <kacperlis_at_wp.pl>
Data: Sat 15 Mar 2008 - 16:28:08 MET

Miałem xp. Niestey rozwaliłem go i musiał instalnąć od nowa. Zawsze robię
tak.
1. Instalka 98se w katalogu win98
2. Wejście do dosu i zmiana katalogu program files pro98.
3. Instalacja windows xp w folderze windows i programf iles.

Zawsze tak robiłem i było git. Teraz (wcześniej używałem tylko 98 i też tak
było bo to 98) grając np. W LiveForSpeed widzę tylko koła. W hard truck
tyccon napisy migoczą, że wogle ich nie widać. Co zrobić?

P.S. Nie wiem czy to bajka, ale niektóre klucze jak mój nie ywmagają
aktywacji. Tak czy inaczej uruchomienie w Uruchom
%systemroot%\system32\oobe\msoobe.exe /a wyrzuca, że aktywacja windows
została ukończona.