Re: Ale wydajna ta Vista 64-bitowa

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 14 Mar 2008 - 03:04:00 MET

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Sanctum Officium"
>Ano gadają tu i tam. Rezultaty rozsiewanych bredni widać - Vista sprzedaje
>się słabo. Na szczęście MS już zaraz wycofuje XP ze sprzedaży.

Wiesz gdzie możesz sobie wsadzić takie "na szczęście"?
Jak zaczniesz pracować przy utrzymaniu produkcyjnych systemów,
przeczytaj sobie kiedyś to zdanie jeszcze raz.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb And  God  said,  "NO NO, DON'T TOUCH THA..."
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' >Big Bang<