Re: Vista Basic, problem z podłączeniem do internetu

Autor: Tomasz <flash52_at_op.pl>
Data: Thu 06 Mar 2008 - 10:29:50 MET

Piotr Krzyżański pisze:
> A masz jakąś inną kartę WiFi, albo inne sterowniki do
> tej, którą masz w kompie? Jeżeli protokół TCP/IP i
> Winsock jest OK - to raczej spoglądałbym w stronę karty i
> jej sterowników. Ruter Wifi nie filtruje czasami w jakiś
> sposób dostępu do Internetu? Firewalla jakiegoś masz
> zainstalowanego?

Sprawdzałem go w kilku lokalizacjach, przez kabel i WiFi. Wyłączyłem
firewalla, przeskanowałem komputer Kasperskim Workstation i Spybotem.
Przeinstalowałem sterowniki, dla odmiany pobrałem je ze strony intela a
  nie ze strony producenta - Acer.

Dzisiaj czeka mnie reinstalacja systemu :(

pozdrawiam
Tomasz Dudek