Re: kasowanie zawartosci TEMP

Autor: slawek kozlowski <slawekk_at_autobaza.pl>
Data: Wed 05 Mar 2008 - 16:43:27 MET

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:fqlg66$qu3$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> In news:fqkjmj$c55$1@inews.gazeta.pl,
> *1634Racine* <1634RACINE@1634RACINE.pl> typed:

> Mozna do wykorzystać plik wsadowy, ale nie radze kasowac podczas
> zamykania,
> gdyż wiele aplikacji korzysta z tych plików umieszczonych w katalogu TEMP.
>
> Napisz bata i wstaw do pliku polecenie "Deltree /y %temp%\*.*"
> Prawoklik na pulpicie >Nowy >Skrot> wpisz sciezke do pliku *bat np.
> C:\piotr.bat
> Po utworzeniu skrotu ,pawoklik na pliku >wlasciwosci > zakladka Program
> wpisz:
> Po "C:\piotr.bat" cls
> [...]

A gdzie wstawic jakis wpis zeby bat/cmd wykonywal sie zawsze po wydaniu
komendy Zamknij system.
Albo jak zrobic zeby po wydaniu komedny kopiowania/kasowania czegos z
lokalnego komputera stacja zablokowala sie do ekranu z logowaniem
uzytkownikow a po skonczonym kopiowaniu/kasowaniu autoamatycznie sie
zamknela.
Probowalem kilku sposobow, ale po przejsciu do lockworkstation kopiowanie w
tle idzie ale nie dziala shutdown na koncu.

Moze macie na to jakis sposob ?

Pozdrawiam
slawekk