Re: kasowanie zawartosci TEMP

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 05 Mar 2008 - 07:53:09 MET

In news:fqkjmj$c55$1@inews.gazeta.pl,
*1634Racine* <1634RACINE@1634RACINE.pl> typed:
> dziobu w news:fqkbbk$ntj$1@news.onet.pl
> [...........]
>
> no i nie wiem jakim cudem nie wiem tego :))
> wiec tylko taki wiersz w *.bat wypada wpisac.
> I co - *.bat w autostart? w Run? w jakas usluge skryptowa - bo wtedy mozna
> chyba i przy WYchodzeniu...
> co/jak radzicie?

Mozna do wykorzystać plik wsadowy, ale nie radze kasowac podczas zamykania,
gdyż wiele aplikacji korzysta z tych plików umieszczonych w katalogu TEMP.

Napisz bata i wstaw do pliku polecenie "Deltree /y %temp%\*.*"
Prawoklik na pulpicie >Nowy >Skrot> wpisz sciezke do pliku *bat np.
C:\piotr.bat
Po utworzeniu skrotu ,pawoklik na pliku >wlasciwosci > zakladka Program
wpisz:
Po "C:\piotr.bat" cls
W oknie plik wsadowy wpisz :
%windir%\system32\shutdown.exe -f -s -t 00
Zaptasz okienko "Zamknij okno po wykonaniu zadania"
To wszystko, teraz kliknij na utworzony skrot ,zostanie wykonanie:
- kasowanie
- zamkniecie systemu

PS.Tylko w pliku bat przed wywołaniem programu dopisz start /w co pozwoli
"bacikowi" najpierw sie wykonac - nim zostanie zamknięty windows ...