Re: kasowanie zawartosci TEMP

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 05 Mar 2008 - 05:04:52 MET

1634Racine <1634RACINE@1634RACINE.pl> napisał(a):
> Autostart,Run /gpedit.msc = przy wejsciu
> Tylko gpedit.msc przy wyjsciu ??

AFAIK tak.

> Dla mnie obojetne ktoredy,ale czy obiektywnie obojetne?

Ale co? Sposób czy czas? Nie ma znaczenia czy autostart czy klucz run. Co do
czasu to może lepiej przy logowaniu, przy wylogowywaniu niektóre pliki mogą
chyba jeszcze być trzymane otwarte. Nie jestem też pewien jak z operacjami
wymagającymi restartu (np. instalacja softu), może wtedy kasowanie nie jest
dobre ani przy starcie ani przy wyłączaniu. Generalnie motyw polega na tym,
że pliki w TEMP mogą być zapisywane w różnych celach, a Ty chcesz je
wszystkie pociągnąć naraz jedną komendą. Choć pewnie w 99% przypadków nic
złego się nie stanie.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/