Re: nie mam "ulubionych" :( dlaczego?

Autor: PaweL <lespaw_at_pocztakropkaonet.pl>
Data: Mon 03 Mar 2008 - 23:27:35 MET

> Jeśli przenosisz dany folder na inna partycje, to dokonaj też poprawki w
> rejestrze.
> Niektóre foldery systemowe takie jak: Pulpit, Moje Obrazy, Moje Dokumenty
> możemy przenieść w dowolne miejsce za pomocą programu Folder Redirector.
> http://windowsxp.mvps.org/folderredirector.htm
> Na początku "Backup shell folder path" powstanie plik .reg, który można
> kliknąc gdy się coś sknoci albo nam się znudzi inna lokalizacja.
> Jeżeli nie chcemy korzystać z powyższego programu, możemy przenieś
specjalne
> [...]

niestety nie działa :(
nie przenoszę "ulubionych" ani innych folderów w nietypowe miejsca. Wszystko
jest w domyślnych katalogach.
Z jakiegoś powodu ulubione tylko w moim profilu
są pobierane z C:\WINNT\Ulubione
Zmieniam wpisy w rejestrze, ale wracają do starych wartości. (W HKLM nic nie
zmieniam - tam są ścieżki %ALLUSERSPROFILE%...)
U innych użytkowników ulubione są na swoim miejscu.
U mnie wszystkie ścieżki prowadzą do mojego katalogu oprócz favorites i
fonts.
???