Re: nie mam "ulubionych" :( dlaczego?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 02 Mar 2008 - 15:34:23 MET

In news:fqe76s$mbi$1@news.onet.pl,
*PaweL* <lespaw@pocztakropkaonet.pl> typed:
> Po przeinstalowaniu Win2000 przekopiowałem stare "ulubione" dla IE do
> właściwego katalogu (w document and settings konkretnego użytkownika).
> Okazało się że IE ich nie widzi, bo korzysta z katalogu
> ...\WINNT\Ulubione. W innym profilu przegrałem stare ulubione i widać je,
> a w moim profilu jest niedobrze. Jak to naprawić?
>
> z góry dziękuję za podpowiedzi
> Paweł

Jeśli przenosisz dany folder na inna partycje, to dokonaj też poprawki w
rejestrze.
Niektóre foldery systemowe takie jak: Pulpit, Moje Obrazy, Moje Dokumenty
możemy przenieść w dowolne miejsce za pomocą programu Folder Redirector.
http://windowsxp.mvps.org/folderredirector.htm
Na początku "Backup shell folder path" powstanie plik .reg, który można
kliknąc gdy się coś sknoci albo nam się znudzi inna lokalizacja.
Jeżeli nie chcemy korzystać z powyższego programu, możemy przenieś specjalne
foldery za pomocą rejestru. Przechodzimy do klucza:
Ustaw sciezke do ulubionych:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell
Folders
Favorites=X:\Documents and Settings\Michalik\Ulubione
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User
Shell Folders
Favorites=%USERPROFILE%\Ulubione
To samo zrob w kluczach
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders