Re: Vista - dwa problemy (mailto: oraz flash)

Autor: Mr.FX <mrfx_at_wla.pl>
Data: Mon 03 Mar 2008 - 21:11:44 MET

[...]
> Jak klikniesz na Poczta Systemu Windows powinno byc u góry napisane "Ten
> program ma np. 2 z 3 ustawien dom,ysl.", wiec nie jest do konca
> skonfigurowany - teraz otworz "Wybierz ustawienia domyslne dla tego
> programu" i tu poklikaj.

Aha, może się niewyraźnie wyrażam, no więc... już klikałem...
(tak, zaznaczałem mailto, itd.) i jak tam wchodzę, jest tam napisane:
"Ten program ma wszystkie ustawienia domyślne."
tylko co z tego, skoro nadal po kliknięciu w link z mailto: otwiera się
MSIE z błędem o którym pisałem w pierwszym poście...

--
Mr.FX [ myryfykysy ]