Re: firewall dla w2k

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 03 Mar 2008 - 20:09:44 MET

Użytkownik "1634RACINE" <1634RACINE@1634RACINE.pl> napisał w wiadomości
news:fqhbht$jpp$1@inews.gazeta.pl...
> ktory z ponizszych bedzie najlepszy wg. Was dla w2k pro ?
> ale tez chodzi o jakis zdroworozsadkowy kompromis: moze wiecie, ktory
> z nich
> jest najlzejszy w systemie,najmniej obciaza w2k.
>
> zone alarm

Słyszałem opinię o dziurawości...

> deerfield visnetic
> agnitum outpost

Nie są płatne przypadkiem?

> comodo

Ale tylko wersja 2.4...

> kerio personal

Stawiam na wersję 2.1.5 ze spolszczeniem, mały, szybki i powyżej Pentium
100 MHz chyba niezauważalny.
Łatwo się definiuje regułki, ma dobrą listę portów zajętych (nie trzeba
używać Netstat)... Kerio 4, czyli Sunbelt jest deko zbyt rozbuchany, za
trudny w obsłudze. Już lepiej chyba Comodo.
Zatem - wybór między Comodo a Kerio 2.1.5.

--
"Wróbelek jest mała ptaszyna, wróbelek istotka niewielka,
 on brzydką stonogę pochłania, lecz nikt nie popiera wróbelka.