Re: win2k3, mapowanie dysków i samba...

Autor: Kajetan <no-mail_at_no-problem.pl>
Data: Mon 03 Mar 2008 - 18:14:03 MET

"Tomasz Motyliński" <motto77@wp.eu> wrote in message
news:1804193.M2s9JDRQLA@jestem.fajny.i.w.ogole.super...
> Witam,
>
> W poście <fqh8b1$nrl$1@srv.cyf-kr.edu.pl>

> Tu już widzę jedną wadę (wiem mardzę), jak zmienię pod ta literką adres,
> tu
> user to zobaczy dopiero jak się przeloguje. Właściwie to szukam
> odpowiednika linuxowego fstab :) Wpisuje tam i wszyscy widzą, zmieniam
> wpis
> tam i wszystkich od razu to dotyczy, zmieniam tam uprawnia i to tez od
> razu
> wszystkich dotyczy. Wiem takie marudzenie człowieka, który uwielbia czarne
> tło i białe literki :/

Nie do konca rozumiem, ale to pewnie wynika z mojej ograniczonej znajomosci
unices.
fstab trzyma liste punktow montowania partycji - nie widze tutaj analogii.
Moze napisz
jaki efekt chcesz osiagnac, bedzie prosciej. Co do pierwszej czesci ("jak
zmienię pod ta literką adres, tu
> user to zobaczy dopiero jak się przeloguje") - jesli uzyjesz nazwy serwera
> to oczywiscie tak
bedzie, ale masz do dyspozycji DFS ktory AFAIR w jakims stopniu jest przez
Sambe obslugiwany
(uzywalem na NT4, wiec prawie 15 lat temu).