Re: win2k3, mapowanie dysków i samba...

Autor: Tomasz Motyliński <motto77_at_wp.eu>
Data: Mon 03 Mar 2008 - 18:03:47 MET

 Witam,

 W poście <fqh8b1$nrl$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
 Kajetan <no-mail@no-problem.pl> m.in. napisał(a)::

> Jesli serwer terminali jest jeden, wyedytuj domyslne gpo i wrzuc
> tam skrypt mapujacy ( net use *|z: \\samba\udzial )

Tu już widzę jedną wadę (wiem mardzę), jak zmienię pod ta literką adres, tu
user to zobaczy dopiero jak się przeloguje. Właściwie to szukam
odpowiednika linuxowego fstab :) Wpisuje tam i wszyscy widzą, zmieniam wpis
tam i wszystkich od razu to dotyczy, zmieniam tam uprawnia i to tez od razu
wszystkich dotyczy. Wiem takie marudzenie człowieka, który uwielbia czarne
tło i białe literki :/

--
Tomasz Motyliński
... i do tego jaki ładny :) http://satfilm.pl/~motto77/mydesktop.jpg