Re: Dual boot Windows XP oraz Vista a kwestia uprawnień do katalogów

Autor: Mikołaj Bartnicki <mikolaj.bartnicki_at_gmail.com>
Data: Sun 02 Mar 2008 - 00:38:28 MET

On 27 Lut, 20:53, Michal Kawecki <kkwi...@o2.px> wrote:
> Twoje założenie jest gówno warte, ot co.

Dlaczego? Możesz to jakoś rozwinąć, czy tak tylko sobie piszesz, żeby
na pierwszy rzut oka mądrze wyglądało?

> Wiesz - nie jestem obrażalski, ale Twój styl publicznych wypowiedzi nie
> pozostawia miejsca na nic więcej poza krótką i treściwą poradą: poszukaj
> sobie w Google i nie zawracaj ludziom dupy.

Czyli wbrew temu co piszesz, jesteś obrażalski.

> EOD.

DUPA.

P.S. Rozwiązanie okazało się być proste tak swoją drogą. Wystarczy
ustawić indywidualne uprawnienia zarówno spod jednego systemu jak i
drugiego. Co prawda każdy z systemów "nie rozumie" uprawnień
ustawionych pod drugim, ale to akurat żadna przeszkoda (poza tym, że
na liście uprawnień są śmieci).

MB