Re: vista jak xp

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Fri 29 Feb 2008 - 09:21:54 MET

Użytkownik "Skrypëk" <skrypëk@pűbliçënëmy.pl> napisał w wiadomości
news:fq7mer$fds$1@news.albasani.net...
> Piotr Krzyżański nabazgrał:

> Pytanie "czy na pewno chciałeś kliknąć tę ikonkię?" nie ma szans czegokolwiek
> uświadomić. Ponadto drażni, jak człowiek chce tylko coś sprawdzić, a toto od
> razu drze ryja nawet nie mówiąc właściwie o co.

Przecież dobrze wiesz, że nie o ikonkę idzie. Powiem Ci tak, wśród
znajomych mam kilku z Vistą - mówię tutaj o zupełnie zielonych
userach, czasami nawet takich, którzy kupują laptopa bo akurat
otwierali centrum handlowe i było taniej niż gdzie indziej ;-))
Zdecydowanie mniej problemów mam z tymi, którzy maja Vistę.
Wystarczyło wytłumaczyć po co i dlaczego odzywa się UAC.

Piciu