Re: vista jak xp

Autor: Zz <no_spam_at_interia.eu>
Data: Fri 29 Feb 2008 - 10:54:44 MET

> Tak BTW to mając antywirusa też wystarczy wykonać tylko jedno
> kliknięcie. Ależ to jest durne zabezpieczenie, prawda?....

mialem kiedys Kasperskyego i najgorsza rzecza jaka fundowal
ten AV to bylo wlasnie klikanie przy co 2 uruchamianej aplikacji
KLIKANIE ZA KAZDYM RAZEM!! Po 50 razach zaczynaly mi
sie te dymki snic po nocach... Wywalilem chwasta i mam Nod32...
Tez dziala, a nie straszy dymkami...

Przy instalowaniu Windowsa pierwsze pytanie (jeszcze przed
pytaniem o partycje na jakiej chce zainstalowac system) powinno
byc "Chcesz miec system z dymkami czy bez" ;)

Zz