Re: Dual boot Windows XP oraz Vista a kwestia uprawnień do katalogów

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 27 Feb 2008 - 20:53:09 MET

Dnia Wed, 27 Feb 2008 08:49:48 -0800 (PST), Mikołaj Bartnicki
napisał(a):

> Już jestem pewien: tytuł MVP jest gówno warty. No chyba, że raczyłeś
> żartować.
>
> Może to nie jest oczywiste na grupie poświęconej MS Windows: folder
> domowy ma być dostępny tylko dla jego właściciela (jakie Full Access,
> człowieku!). Takie jest założenie, które milcząco przyjąłem, uznając
> je za oczywiste.

Twoje założenie jest gówno warte, ot co.

> Jak to zrobić? Bo to by spokojnie wystarczyło. Chodzi mi o tylko to,
> aby użytkownikom nie mącić przed oczami zasobami, do których i tak nie
> mają i nie będą mieć dostępu.
[cut]

Wiesz - nie jestem obrażalski, ale Twój styl publicznych wypowiedzi nie
pozostawia miejsca na nic więcej poza krótką i treściwą poradą: poszukaj
sobie w Google i nie zawracaj ludziom dupy.

EOD.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/