wygaszacz ekranu, ktory nie wygasza

Autor: gacek <gaceknews_at_wp.pl>
Data: Tue 26 Feb 2008 - 18:54:40 MET

Witam,

Chcialbym miec nastepujacy efekt: komputer, z ktorego nie korzystam po
jakims czasie powinien przejsc w tryb zablokowany i żądać hasla (i byc
w miare odporny na proby jego obejscia). Wazne jednak, zeby jakiestam
paski postepu bylo widac.

Pierwsze co mi przychodzi do glowy to po prostu wygaszacz ekranu,
ktory by nic nie wygaszal i tyle.

I faktycznie - w preview prosty program (visual->new console
apllication, freeConsole(); while(1);) ze zmienionym rozszerzeniem na
scr w \windows dziala po kliknieciu preview tak jak oczekuje. Ale
jesli go zostawic i pozwolic mu uruchomic sie samemu - wszystkie okna
znikaja i zostaje goly pulpit. (po wcisnieciu czegokolwiek jest
oczywsicie oczekiwane pytanie o haslo).

Tak musi byc? (ze schowaniem wszystkiego przed uruchomieniem
scrsavera)

Albo moze ktos widzial darmowy komercyjnie gotowy program, ktory by
realizowal taka funkcjonalnosc?

Osobiscie wydaje mi sie ze rozwiazanie ze scrsaverem jest elegantsze
niz uzycie aplikacji ktora by caly czas dzialala w tle.

gacek