Re: Przeniesienie programów

Autor: Piotr Pitucha <piotrpitucha_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 25 Feb 2008 - 13:03:28 MET

Użytkownik "Jacek Kalinski" <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał w
wiadomości news:slrnfs584k.bbn.jacek_kal@nntp.dyski.one.pl...

> Zawsze możesz mu jeszcze wysłać VNC lub inny program do dostępu zdalnego.
> Po jego uruchomieniu będziesz miał pełną kontrolę nad komputerem i
> będziesz
> mógł zainstalować i skonfigurować aplikacje. Jednak do tego niezbędny jest
> prawidłowo działający system.

Dzięki za rady, własnie wszystko robię przez VNC, ale przeniesienie całości
wydało mi się prostsze niż żonglowanie instalkami po drugiej stronie oceanu,
boje się trochę sytuacji w której oprócz wpisania numerków może się okazać
że trzeba coś aktywować telefonicznie ( taki problem jak Windows który nie
chce się ponownie aktywować ).
Po Twoich stwierdzeniach myślę że jednak bez tego się nie obejdzie :(
Dzięki