Jak przywrócić na pulpit "kosz" w viście?

Autor: frank drebin <brunerro.blablabla_at_wp.pl>
Data: Mon 25 Feb 2008 - 10:03:25 MET

Przypadkiem usunąłem kosz z pulpitu i ni cholery nie mogę znaleźć jak go
przywrócić.
Poprzednim razem jak go usunąłem :-) , to znalazłem go chociaż w recycle a
teraz nie ma.
Towarzysze, pomożecie?

--
Kiedy Jacek z Plackiem ukradli już księżyc, na ich drodze stanęła
czarownica z kotem na ramieniu. Chłopcy wiedzieli już wtedy, że świadków
przestępstwa trzeba się pozbywać. Nie mieli tyle odwagi, by zabić..
Dlatego Lech wziął czarownicę, a Jarosław kota...