Re: Przeniesienie programów

Autor: Piotr Pitucha <piotrpitucha_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 25 Feb 2008 - 08:05:26 MET

Użytkownik "Jacek Kalinski" <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał w
wiadomości news:slrnfs3op1.jsr.jacek_kal@nntp.dyski.one.pl...

> Bez ich ponownej instalacji - nie.
Tak podejrzewałem niestety :(

> To masz opisane w licencji. Przeczytaj czy masz prawdo do downgrade.
> A nie odpowiem wprost, bo za malo szczegolow podales.
Tu wiem tyle co Ty, czasami się opiekuję komputerem zdalnie a jest on po
drugiej stronie globu, nie mam Visty, komputer dopiero będzie kupiony więc
nie mogę poczytać licencji, wiem ze taka możliwość jest ale nie wiem czy dla
wszystkich wersji stąd moje pytanie

> Bardzo male. Ze wzgledu na brak sterownikow do sprzetu.
Sterowniki oczywiście będą, jeśli tylko system wystartuje to resztę się da
załatwić

> PS: a czemu nie mozesz zainstalowac aplikacji od nowa?
To byłoby najlepsze ale:
- daleko
- nie wiem czy programy będą chodziły pod Vistą
- większość to aplikacje specjalizowane wymagające rejestracji
- właściciel umie to tylko obsługiwać :( wszystko inne jest ponad jego
umiejętności