WindowsXP nie wylacza komputera

Autor: V <marcin_mail2005WYTNIJTO_at_yahoo.pl>
Data: Sat 23 Feb 2008 - 21:13:52 MET

Witam,

Zmienilem sobie plyte glowna i procesor - teraz jest to MSI K9N Diamond i
AthlonX2. Po zainstalowaniu Windowsa XP, gdy chce zamknac system, pojawia sie
stary komunikat (z czasow, gdy nie wszystkie komputery mialy wsparcie dla APM) -
juz po zamknieciu Windowsa : "teraz mozna bezpiecznie wylaczyc komputer". No i
trzeba przyciskiem...

Smieszy mnie to, bo Linux, ale takze WindowsXP 64-bit zamykaja sie bez problemu.
Tylko ten 32-bit XP nie chce.
Oczywiscie, przekopalem Internet i to, co znalazlem, wcale mnie nie nastraja
optymistycznie. Sprobowalem w rejestrze zmieniac wpisy (ze 2) - te mowiace o
wylaczeniu komputera po shutdownie. Nic. Probowalem instalowac "Wezel interfejsu
NY APM/Legacy", ale mam konflikt i "urzadzenie" nie jest wlaczone w efekcie.

Pytacie pewnie, co na to BIOS ? A BIOS oczywiscie jest kompatybilny z ACPI,
ktore domyslnie jest wlaczone. Zreszta, jak wylaczam - nic to nie zmienia.
Oprocz faktu, ze WindowxXP 64-bit sie nie wlacza.

Zakladki "APM" w ustawieniach zarzadzania energia (zakladka zaawansowane) nie
mam ze wzgledow oczywistych :)

I co ja mam teraz poczac, czy ktos zwalczyl ten problem ?

P.S.
Mam SP2 oczywiscie w tym WinXP/32. Na niego nainstalowane drivery od plyty
(nForce glownie) i... 2 stery od procesora AMD, co by to nie znaczylo.