Re: Wyłączyć logowanie

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sat 23 Feb 2008 - 16:21:18 MET

In news:fposvn$osv$1@inews.gazeta.pl,
*Mariusz Wlodarczyk* <mdw2.SKASUJ@gazeta.pl> typed:
> Hi,
>
> Mam taki głupi problem z którym nie mogę sobie poradzić. Właściwie to nie
> problem... ale i tak nie mogę sobie z tym poradzić. :) Dlatego piszę...
>
> Do tej pory miałem tak, że po uruchomieniu systemu (Windows XP Pro SP2) od
> razu pojawiał się plupit i był gotowy do działania. Teraz nagle zrobiło
> się tak, że muszę wybrać konto użytkownika. No a że jestem jedynym
> użytkownikiem to jest tylko moje konto. Hasła nie trzeba podawać, bo go
> nie zakładałem. No więc chciałem zapytać co mogę zrobić żeby się to nie
> pojawiało? /..../

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\ CurrentVersion\Winlogon.
"DontDisplayLastUserName"="0"
W okienko uruchom wpisz --> control userpasswords2
Wyczysc okienko "Aby używać ....., użytkownik musi wprowadzić .......".
lub
Jezlei chcesz sie zalogowac bez hasla to wpisz jak ponizej:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\WindowsNT\
CurrentVersion\Winlogon
Wszędzie wartość ciagu.
"DefaultUserName"= tu musi byc nazwa domyslnego uzytkownika
"DefaultDomainName"= nadaj domyslna nazwe domeny logowania
"AutoAdminLogon" = wstaw wartosc 1
"DefaultPassword" = haslo dla danego konta (tu musi byc podane haslo bo
inaczej bedziesz sie logowac, windows podczas kolejnego startu wylaczy
procedure automatycznego logowania) i te hasla sa widoczne w postaci
niezaszyfrowanej.
lub
Zainstaluj TweakUI tam masz ta mozliwosc (i wiele innych).
PowerToys are additional programs...
http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/default.mspx
http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx