Wyłączyć logowanie

Autor: Mariusz Wlodarczyk <mdw2.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 23 Feb 2008 - 11:36:39 MET

Hi,

Mam taki głupi problem z którym nie mogę sobie poradzić. Właściwie to nie
problem... ale i tak nie mogę sobie z tym poradzić. :) Dlatego piszę...

Do tej pory miałem tak, że po uruchomieniu systemu (Windows XP Pro SP2) od
razu pojawiał się plupit i był gotowy do działania. Teraz nagle zrobiło się
tak, że muszę wybrać konto użytkownika. No a że jestem jedynym użytkownikiem
to jest tylko moje konto. Hasła nie trzeba podawać, bo go nie zakładałem. No
więc chciałem zapytać co mogę zrobić żeby się to nie pojawiało? Tak samo
ekran tego logowania pojawia się jak chwilę nie używam komputera (stan
bezczynności). Nie chcę tego. :( Mogę to jakoś wyłączyć? Szukałem w pomocy
Windowsa (F1) i znalazłem tylko "zmiana sposobu logowania". To coś zmienia
ale nie to. Innych opcji nie znalazłem. :( Mógłby ktoś mi pomóc?

Zrobiło się tak po tym jak zainstalowałem i odinstalowałem grę Crysis (ale
się nagrałem, hehehe). Oczywiście legalną (dostałem razem z GeForce 8800
którego ostatnio kupowałem).

Będę wdzięczny za podpowiedź kogoś kumatego.

Mariusz