Komunikat IE: Uwaga, strona wygasła ze względów bezpieczeństwa...

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Fri 22 Feb 2008 - 14:58:34 MET

Witam,

Mam problem w XP w Internet Explorerze.
Gdy mam do wypełnienia wielokrotnie dane formularza i klikam "wstecz" w
przeglądarce, to pojawia się taki komunikat:

UWAGA, strona wygasła
Żądana strona została utworzona przy wykorzystaniu informacji przesłanych w
formularzu. Strona nie jest dostępna. Ze względów bezpieczeństwa, na wszelki
wypadek, program Internet Explorer nie przesyła ponownie informacji.
Aby ponownie przesłać informacje i ponownie oglądać stronę sieci Web,
kliknij przycisk Odśwież.

Jest to bardzo męczące, bo za każdym razem muszę wypełnić cały formularz,
podczas, gdy chcę zmienić tylko jeden parametr z poprzednio wpisanych. Czy
da się jakoś obejśc to nadgorliwe zabezpieczenie?

MN