Re: Dostep do katalogu na haslo

Autor: Piter <jazz_20_at_wp.pl>
Data: Fri 22 Feb 2008 - 14:48:08 MET

news:fpmg6a$de3$1@polsl.pl...

> Samo wejście -- nie. Zresztą to marny pomysł.
>
> To się robi tak: zakłada się własne konto użytkownika, usta-
> wia uprawnienia do katalogów tak, żeby tylko to konto mogło
> czytać dane, po czym zabezpiecza się to konto hasłem i nigdy
> nikomu nie pozwala na nim pracować. Wszystkie pozostałe konta
> nie mogą mieć przy tym uprawnień administratora.

Tylko mi nie chodzi oto zeby inni urzytkownicy komputera nie mieli dostepu,
bo jestem jedynym.
W przypadku kradziezy ktos moze mi te dane odzyskac :(
Wsumie to wymagane bylo by jakies szyfrowanie pewnie.
Tak wiem XP mi to zaszyfruje ale jak mi ktos ukradnie laptopa to sobie latwo
to odtworzy.
Potrzebne jest cos podobnego do TrueCrypt'a ale bez instalacji i montowania.

--
GG# 906954