Re: Windows Home a procesory....

Autor: Marek <marxjo_at_data.home.pl>
Data: Thu 21 Feb 2008 - 19:43:38 MET

Dnia Thu, 21 Feb 2008 19:38:05 +0100, MarkPunk napisał(a):

> katem
> fakturą etc
> proponuję wersje 4,5e bo moim zdaniem lepiej chodzi niż 5,0

Wiesz co...drugim wariantem jest właśnie ten program :)
Czytałem wiele na temat NTVDM i przyznam ci również rację co do niego jak i
samej aplikacji TameDOS.
Testy zajęłyby mi bardzo dużo czasu, a ja potrzebuję konkretnego
działającego rozwiązania. Wiem, TD mógłby się i sprawdzić, ale burzy tym
samym już i tak zagmatwaną obsługę aplikacji i samej workstacji.

Wolałbym rozwiązanie konkretne, działające 24/7 i przy niewiele większym
wydatku - Tamedos jak mówisz 100 zł a jakiś procesor 200 zł...