Re: Windows Home a procesory....

Autor: MarkPunk <markpunkXXX_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 21 Feb 2008 - 19:38:05 MET

> Potrzebuję wymienić procesor w komputerze biurowym gdzie jest obecnie
> Celeron D.
> Chodzi o to, że jak puszczę graficzny wydruk z DOS-a (NTVDM) to konsumuje
> mi on całą moc procesora i w programie już nie da się pracować - wszystko
> się muli - i drukowanie i sam program.
>
> Chcę wymienić na jakiś inny procesor - z HT lub dwurdzeniowy.
> Wsadziłbym tam jakiś procesor z HyperThreading ale fajnie byłoby jakiś
> dwurdzeniowy jednak. Czy XP Home obsłuży mi na chwilę obecną procesor
> dwurdzeniowy ?

nie odpowiem wprost na Twoje pytanie ale podejrzewam że to nic nie da,
walczyłem z tym problemem długo i wniosek jest taki, że MS spierd.... NTVDM
jedynym rozwiązaniem jest ściągnięcie ze strony www.tamedos.com programu
Tame DOS
przez 30 dni można używac free, potem kosztuje jakieś 110 zł z certyfikatem
fakturą etc
proponuję wersje 4,5e bo moim zdaniem lepiej chodzi niż 5,0

program ten doskonale ogranicza konsumpcje czasu procka przez programy
dosowe i Twoje problemy znikną :)))))