Re: Win 2000 i problem z Microsoft Update

Autor: Maciek <maciek_at_nospam.pl>
Data: Tue 19 Feb 2008 - 20:29:06 MET

Tomek Łangowski pisze:
> W laptopie IBM T20 padłmi dysk. Udało mi się bez problemów odzyskać
> Documents ans Settings. Postawiłem system na nowo, założyłem użytkowników i
> podmieniłem nowy katalog na odzyskany. Po zainstalowaniu reszty programów
> wszystko działa jak należy z jednym wyjątkiem. Witryna Microsoft update
> stwierdza że brakuje jakichś plików (nie dziwne:)) i zaleca ściągnięcie na
> nowo. Jednak podczas próby ściągania nic się nie dzieje.
> Macie może jakieś pomysły rozwiązania problemu?
Ostatni raz gdy instalowałem Windows 2000 SP4 i podpinałem do Neostrady,
to udało mi się postawić system dopiero za 3 razem. Procedura w tym
ostatnim przypadku wyglądała tak: instalacja systemu, bez podłączania do
internetu, instalacja firewalla i antywirusa, podłączenie do sieci i
ściągnięcie poprawek z Windows Update. Wcześniejsze 2 razy nie udały
się, bo od razu "coś" wchodziło na komputer i psuło dostęp do internetu.

--
Pozdrawiam
Maciek