Win 2000 i problem z Microsoft Update

Autor: Tomek Łangowski <tomapacz_at_siosmieci.poczta.fm>
Data: Tue 19 Feb 2008 - 17:20:09 MET

Witam Grupowiczów.

W laptopie IBM T20 padłmi dysk. Udało mi się bez problemów odzyskać
Documents ans Settings. Postawiłem system na nowo, założyłem użytkowników i
podmieniłem nowy katalog na odzyskany. Po zainstalowaniu reszty programów
wszystko działa jak należy z jednym wyjątkiem. Witryna Microsoft update
stwierdza że brakuje jakichś plików (nie dziwne:)) i zaleca ściągnięcie na
nowo. Jednak podczas próby ściągania nic się nie dzieje.
Macie może jakieś pomysły rozwiązania problemu?

--
pozdrawiam dziękując z góry
Tomek.