Re: Live stream przez WMP 11

Autor: kajus44 <kajus44_USUNTO__at_wp.pl>
Data: Sat 16 Feb 2008 - 19:02:17 MET

wiadomość:fp70pr$9fg$1@atlantis.news.tpi.pl,
nadawca:M3G@
> Witam
> Do ogladania live stream np. audycji sportowych Eurosportu uzywam
> WMP 11 jednakze czesto buforuje i tnie sie obraz. Łacze mam wireless
> 720 kbps wiec powinno wystarczac na plynny przekaz. Dodam ze lacze
> nie jest niczym innym obciazone gdy ogladam. Czy jest mozliwosc
> sterowania przepustowoscia strumienia - konkretnie jego zmniejszenia
> kosztem slabszej jakosci obrazu? Czy mozna wykorzystac jakis inny
> odtwarzacz do live stream? Probowalem zwiekszac bufor do 60 s. ale to
> nic nie daje.
> Mozna prosic o jakies porady?

Do streamu najlepszy IMO jest VLCplayer, ktory ma w nazwie L - LAN (ale
doskonale sprawdza się też poza lanem). Bywało że ani WMP ani standardowy
odtwarzacz na wielu platformach radiowych nie łaczył się z mms:// a VLC
odpalał za pierwszym razem. Pewnie to przypadek, bo serwer puszcza tylko
ileś tam połaczeń (w starym sposobie nadawania, nowe już puszcają ile wlezie
bo inna jest metoda streamowania), ale spróbować możesz. Jeśli nie chcesz
nic instalować to polecam wersję portable, która działa po wypakowaniu do
danego folderu i odpaleniu programu bez jakichkolwiek ingerencji w system i
rejestr.