brakujące dllki

Autor: kajus44 <kajus44_USUNTO__at_wp.pl>
Data: Sat 16 Feb 2008 - 18:06:31 MET

Całkiem możliwe (ale to tylko przypuszczenie, że przy dezinstalacji kilku
programów wywaliłem też potwierdzając "nie, nie będzie potrzebna" jakąś
dllkę. Jak sprawdzić która mi zniknęła? Czy będzie ona na plytce z
widndowsem? i czy w ogóle dllki są stałe, niezależnie od instalowanych
programów, które to programy "dorzucają" tylko swoje dllki, czy programy
"podmieniają" te oryginalne microsoftowe? Jeśli podmieniają to kij z nimi,
wolę przeinstalować program niz cały system. Nie umiem pisać batów ani innch
skrypków, czy ktoś móglby mi poradzić co zrobić? Nawet łopatologicznie,
chociaż porównywanie czy coś jest na CD a nie ma tego w komputerze ze
względów czasowych odpada, szybciej jest przeistalować system.
Windows2000