Re: winXP - jak uniemozliwic montowanie urzadzen?

Autor: Wiktor S. <wswiktor&poczta>
Data: Sat 16 Feb 2008 - 16:58:26 MET

f1j@k_? wrote:
> albo nie wiesz o tym...
> A sprawa trzecia - to nie jest tak, ze ktos z tych

> IMHO myslisz sie, gdyby byly bezuzyteczne to nie byloby calej ustwy o
> ochronie danych osobowych,

Ta ustawa jest o kant d. potłuc i niepotrzebna, ale nie o tym w tym wątku.

> nie wiem jaki masz zakres tych danych, ale
> nawet "takie bezuzyteczne dane" mozna sprzedac na czarnym rynku. Kazde
> dane osobowe moga byc fajne i dobrze platne jesli znajdzie sie
> odpowiedni kupiec (tak mi sie wydaje)

I tragedia się nie stanie, niech sobie handlują. Danym należy się ochrona,
bo się należy (z mocy prawa) i - jak każdy przymus - człowiek chce go
"odbębnić" możliwie małym kosztem. To nie schematy latającego spodka, ani
wyniki jutrzejszego totolotka, żeby popadać w paranoję.

--
Azarien