Re: Niewidoczny dysk 250 Gb w W2K, jest SP4 i EnableBigLba

Autor: AmtoPm <amerger_at_gmail.com>
Data: Sat 16 Feb 2008 - 16:05:56 MET

On 16 Lut, 16:32, Michal Kawecki <kkwi...@o2.px> wrote:

> Diskmgmt.msc ==> najpierw usuń wszystkie woluminy z tego dysku, a potem
> wybierz spod prawokliku "Przywróć dysk podstawowy".
> --
> M.   [Windows - Shell/User MVP]
> /odpowiadając na priv zmień px na pl/https://mvp.support.microsoft.com/profile/Michal.Kawecki

Dzięki tak zrobiłem, bo skoro utrata danych z voluminów to MSF nie
mógł dać opcji konwersja gdy sa voluminy.

Jedna rzecz jest jednak dziwna. Dlaczego dysku nie widać fizycznie w
Mój komputer gdy nie ma na nim voluminów?
Jak rozumiem zrobienie voluminów np. pod XP spowoduje że dysk będzie
widoczny.

jak się dodaje dysk fizyczny to jednak powinien on być widoczny w "Mój
Komputer". A tutaj się okazuje ze plug and play nie ma, w sumie nie
sprawdzałem jak byłoby z innymi dyskami nie SATA i np. 80GB, byc może
także zanim będzie widoczny w Móhj Komputer to trzeba przejść Wizarda
(wykrycie dysku i domyslny dysk dynamiczny...)
czyli w praktyce nie ma opcji format w Mój Komputer dla dysku na
którym nie ma voluminów, bo dysk jest niewidoczny...

Dziękuję za rady, tak przu okazji znalazłem także Twoja radę w innym
poście gdzie mowa iz dysk dynamiczny nie jest widoczny przy
podłączeniu przez USB, a to bardzo istotne.