Re: Niewidoczny dysk 250 Gb w W2K, jest SP4 i EnableBigLba

Autor: AmtoPm <amerger_at_gmail.com>
Data: Sat 16 Feb 2008 - 13:19:47 MET

On 16 Lut, 12:42, Michal Kawecki <kkwi...@o2.px> wrote:

> Sugeruję nie konwertować tego dysku na dysk dynamiczny. Uruchom teraz
> tylko applet Zarządzanie dyskami (diskmgmt.msc) i spod niego załóż na
> dysku zwykłą partycję podstawową, a następnie ją sformatuj w systemie
> plików NTFS.
> --
> M.

To znaczy w momencie gdy wyskoczył Wizard mogłem uruchomić applet
diskmgmt.msc spod Run...
I tam ten dysk byłby widoczny jako fizyczny?

a w tej chwili mozna wykasować te logiczne partycje i jeszcze raz
zrobic instalację poprzez diskmgmt.msc?

jednak parametr dysk Dynamic jest tam gdzie jest dyskm fizyczny - po
lewej stronie w zarzadzaniu dyskami, jeśli wykasuje partycje (po
prawej stronie) to teraz najwyraźniej i tak pozostanie dysk Dynamic

Czy na dysku dynamicznym mozna zrobic inny dysk dynamiczny, tzn.
PGPDisc?

Czy jest jakaś zasadnicza róznica pomiędzy dyskiem dymicznym a
podstawowym?