Re: Czas instalacji XP

Autor: ikov <ikov1__at__t-l-e-n.pl>
Data: Thu 14 Feb 2008 - 12:18:23 MET

> Z praktyki powiem, że im bardziej rozbudowany i szybki sprzęt tym dłużej
> się go instaluje i konfiguruje. Czas instalacji naprawde niewiele różni
> się na słabych jednordzeniowych maszynach od tych wielordzeniowych z
> dużą ilością RAM bo znaczenie ma tu transfer napędu. Na doprowadzenie
> systemu do stanu używalności czyli założenie systemu, programów do
> pisania, nagrywarki, sterowników, kodeków, antywirusa trzeba poświęcić
> niekiedy ponad 2 godziny.
> Swoją drogą dobrze zrobiony instalator mógłby założyć XP w 5 minut ale
> [...]
Miałem na myśli wyłącznie instalację czystego systemu - bo instalacja
wszystkich sterowników, konfiguracja itd to trwa i trwa... (firewall,
antywirus, przeglądarka, sieć, java, flash, coś-do-pdfów, grafika,
dźwięk, uaktualnienia, karta tv, drukarka, pakiet biurowy, bluetooth,
kodeki, coś-do-filmów, coś-do-muzyki, coś-do-obróbki-zdjęć... uff, a to
nie wszystko).

A można apt-get install nazwy_kilku_pakietów i działa :)