Re: Co mi trzyma plik?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Wed 13 Feb 2008 - 23:57:29 MET

Użytkownik "Krzysztof Tabaczynski" <ktabaczynski@poczta.onet.pl> napisał
w wiadomości news:fovocu$h9l$1@news.onet.pl...

> Pomogło...
> Okazało się, że plik jest był trzymany wiele razy
> i dopiero wielokrotne uĹĽycie unlockera pomaga...

E... nie wielokrotne, tylko robisz ciut inaczej... po lewej wybierasz
skasuj, a klikasz w "uwolnij wszystkie", niczego nie zaznaczasz. Nawet
katalog Temporary Internet Files ulega wtedy.

> Ulga jak po wyrwanym zębie. :-)
> Bardzo dziękuję wszystkim!

Nie za ma co :)

--
If it had't been for Cotton Eye Joe / I'd been married long time ago,
Where did you come from where did you go,